جوانسازی واژن چیست؟
نوشته شده توسط : محدثه

 

یک روش جوانسازی واژن یا واژینوپلاستی می تواند برای کمک به احساس سفت شدن واژن انجام شود. در حالی که این روش را می توان بر روی زنان در هر سنی انجام داد، بسیاری از زنان مسن که بچه دار شدن را به پایان رسانده اند، تمایل دارند این روش را برای کمک به بازیابی هر گونه سفتی که ممکن است به دلیل زایمان و سن از دست داده اند، انتخاب کنند.

از آنجایی که ماهیچه‌های واژن می‌توانند به مرور زمان شل شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست بدهند، عمل واژینوپلاستی می‌ تواند این مشکل را اصلاح کند. این روش سرپایی در حدود شصت تا نود دقیقه انجام می شود و با استفاده از لیزر برای کمک به سفت شدن و تقویت عضلات واژن انجام می شود.

واژینوپلاستی یک درمان بازسازی یا ترمیم واژن است. این جراحی به عنوان جراحی ترمیمی واژن نیز شناخته می شود و می تواند نواحی داخلی را سفت کند و در عین حال ظاهر واژن را نیز بهبود بخشد. این درمان برای درمان شرایط پزشکی مختلف، از جمله آسیب واژن ناشی از زایمان و مشکلات ناشی از بیماری کف لگن استفاده می شود. همچنین برای ساخت واژن تراجنسیتی استفاده می شود و به افراد امکان می دهد هویت جنسیتی مورد نظر خود را بدست آورند.

لابیاپلاستی برای دختران باکره

لابیاپلاستی برای دختران باکره امکان پذیر است؟ لابیاپلاستی یک روش جراحی است که اندازه لابیا مینور را کاهش می دهد که آن ها فلپ های پوستی در دو طرف دهانه واژن هستند. از آنجایی که لابیا در دوران بلوغ و اوایل بزرگسالی رشد می ‌کند، نباید آن را در دختران زیر ۱۸ سال انجام داد. با این حال، برخی از زنان برای از ظاهر ناحیه تناسلی خود رضایت ندارد، عمل لابیوپلاستی انجام می‌دهند.

با این وجود، داشتن چین های پوستی قابل توجه در اطراف دهانه واژن بسیار طبیعی است و به ندرت منجر به عوارض می شود.

همانطور که گفته شد، این عمل زیبایی با نواحی خارجی واژن سر و کار دارد و آسیبی به پرده بکارت ایجاد نمی شود. خیلی از خانم ها قبل از ازدواج و یا قبل از شروع رابطه جنسی تمایل به ایجاد ظاهری زیبا برای لابیا خود هستند. در این افراد لابیاپلاستی بلامانع است اما باید در سن بالای ۱۸ سال و همراه با رضایت خانواده انجام شود.  لابیاپلاستی برای دختران باکره امکان پذیر است.

در نتیجه اگر به دلایلی همچون ژنتیک و یا موارد دیگر ظاهر ناحیه تناسلی شما مورد تاییدتان نیست، می توانید به راحتی و بدون آسیب به پرده بکات این جراحی برای شما انجام شود. عمل لابیاپلاستی یک عمل خارجی است و خطری برای سلامت پرده بکارت نخواهد داشت. اگر با هر شرایطی نیاز به جراحی لابیوپلاستی دارید، دکتر سمیه ادایی جراح زیبایی زنان در میرداماد می توانند به شما در این زمینه کمک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: